Rezumat de jurnal al etapei a doua din expeditia cicloturistica-Descopera-te in necunoscut-

Etapa a doua s-a desfasurat pe o distanta de aproximativ 7200km in 70 de zile si include tarile respective
-Italia,Monte Carlo,Franta,Spania,Portugalia din nou Spania [nordul Spaniei],[nordul Frantei]si Anglia.
-ITALIA-

Plecarea de la statuia ridicata in cinstea lui Fausto Coppi [ciclist Italian]……cu care Italia se mandreste,unde ne-am adunat fratii si cativa prieteni.

Dupa inbratisari si urari de bine am dat primele pedale cu o bicicleta foarte incarcata[40kg numai bagajul]dupa o pauza de doua luni.Au fost pedale emotionante si primii km din a doua etapa destul de grei deoarece ma dezobisnuisem ,dar am i ntrat repede in forma.
Itinerariul meu era spre directia Roma unde mergeam ca sa ma intalnesc cu un alt iubitor de pedale Vladimir Andriuc dar pana in Roma am trecut pe la un verisor preot calugar Carmelitan Augustin Barbut.Am fost bine primit in parochia lor si bucuros ca tot in aceleasi zile m-am intalnit si cu Andrei Ciceu -un consatean ,[primul din satul nostru care in urma cu multi ani a avut semicursiera].A fost o intalnire emotionanta si placuta.
Pana la Augustin [varu]si pana sxa ajung la Roma am vizitat si renumitul turn din Pisa.

Dupa doua zile de relaxare ,plimbari pe malul marii discutii placute atmosfera de liniste m-am indreptat spre Roma unde eram asteptat la Coloseum de repotera Elena Postelnicu de la radio actualitati si reportera de la antena 1tv .

Dupa ce am dat interviurule inpreuna cu Vladimir [cu care intentionam sa mergem inpreuna pana in Portugalia]ne-am dus la un magazin cu produse romanesti -La Strada-unde de la patronul magazinului am primit doua plase cu produse alimentare.

De dormit in Roma am dormit doua nopti la o casa de pelegrini pe care-l stia Vladimir.Din pacate drumurile noastre s-au despartit tot in Roma acolo unde de fapt s-au si intalnit ,Vladimir si-a schimbat itinerariul sau asa ca aveam sa merg tot singur.
Urmatorul popas l-am facut la un bun prieten din copilarie Duma Bernardin[Dinu] care inpreuna cu sotia sa Loredana locuiesc in Bordigherea-Italia.
La acesti prieteni am stat o saptamana si …fasfatat la maxim cu mese copioase ,vinuri frantuzesti[Franta e la 14km],plimbari pe malul marii si nopti cu povesti despre perioada copilariei si despre calatoriiOameni deosebiti si foarte osbitalieri.

Piata st.Pietro-Vaticanul.Roma.

Un pelerin francez-Erik-care are un palmares de 7200km …pe jos[intr-o casa de pelegrini]

Fam. Duma Bernardin [Dinu]-Loredana

Parasesc Italia cu speranta ca voi mai trece pe aici .Am avut parte de experiente frumoase ,emotii ,trairi pe care nu le voi uita si bineinteles port in gindurile mele si in povestile mele frumoasele revederi cu fratii,prietenii si cu oamenii pe care i.am cunoscut pe teritoriul acestei tari.
Fotografii cu persoane si peisaje din Italia.
-Ovidiu Burghelea-campion national la ciclocross-la magazinul de sau de biciclete din Torino

Din gradina …Domnului.

O meditatie sau o rugaciune intr-un asemenea cadru …nu strica.

Cu Dinu [prieten din copilarie]-Bordigherea-Italia.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.