Primele 17 zile din turul Europei

Dupa startul din satul natal V.Mare cu gasca de ciclisti din Bacau si cu Victor Pierdevara ,Celestin Roca [cei cu care am mers pina la Cirtisoara] am mai pedalat pina la iesirea din Bacau dupa care ne-am despartit.Multumesc baietilor ca m-au insotit si multumesc in special lui Florin Suciu-presedintele o.n.g.-ului-IUBIM NATURA- care m-a sponsorizat cu suma de 300 roni,50 euro si un aparat foto.
La Cirtisoara a fost superb ,m-am cunoscut cu multi pasionati de pedale iar dupa o odihna si relaxare dupa doua zileam plecat inspre Rasnov cu inca un pasionat pe nume Stefan din Roman urmand ca de acolo sa ma petreaca un prieten din Sf.Gheorghe Locy pana la Predeal.De acolo am mers singur pina la sora mea din Moreni de unde am plecat mai departe spre Bucuresti.
Multumesc lui Costi[Ursul] pentru ajutor si indrumare.El a fost cel care m-a scos din Bucuresti si m-a directionat spre locul unde trebuia sa ma cazez la un prieten din comuna Marius careinpreuna cu tatal lui lucreaza in capitala si au fost bucurosi ca ma au ca oaspete.Oameni de omenie .
Pe data de 7 august am iesit din tara trecind prin Bulgaria spre Turcia.
In Bulgaria am pedalat cu drag fiind trafic foarte redus.Cocoase destul multe am avut de urcat pe o canicula de insuportat.
Impresii despre oamenii locului nu prea am facut prea putine contacte am avut cu ei dar se pare ca sint de treaba.
Pe data de 9 august am intrat in Turcia platind o taxa de 15 euro.Am vizitat orasul Edirne dupa care la drum.Caldura ,vint din fata si…..cocoase multe numai urci si cobori dar urcusuri foarte grele si abrupte.La 40 km in apropiere de Istambul am descoperit o ”oaza” de relaxare unde am campat iar dupa vizitarea Istambulului sa revin pentru o zi de relaxare.
Pe traseul catre Istambul am intalnit o familie de francezi care mergeau si ei in aceeasi directie asa ca am mers putin cu ei iar inainte de intrare in oras ne-am despartit.In Istambul am cunoscut trei ciclisti care m-au indrumat spre un loc de vizitare parcul sf.Sofia unde am facut poze si am vizitat moscheea urmand sa ma intorc in locul unde campasem .A urmat o zi de relaxare cu baie in mare ,plaja,terasa si…bere.
Joi 13 august -ultima zi din Turcia ,seara tarziu am trecut granitain Grecia unde la o benzinarie[dupa indicatiile unor politisti de treaba]am campat.

In comparatie cu Turcia,Grecia e mult diferita ,oamenii mai populari,mai calzi, mai diferiti.
Peisaje superbe,sate mici frumoase am vizitat si o manastire unde pe un fond muzical de Gheorghe Iovu am contemlat aceea zona,a fost fantastic si emotionant.
Ziua de ieri14 august a fost o zi deosebit de fantastica–extras din jurnal–
” Pedaland mai lent am filosofat de unul singur si am meditat asupra lui ”aici”si ”acum”si asupra puterii rezentului.A fost fantastic,m-am simtit atit de eliberat si bucuros ca am reusit sa dezleg niste idei filosofice.Sa reusesti sa cuprinzi ”totul” intr-un ”acum”si aici”este ceva extraordinar .
Da astazi pe bicicleta am reusit sa patrund in marele”acum si aici”in prezent printr-o meditatie constienta si contemplativa.
”Contemplati mai des natura si vi se deschid caile de comunicare si portile citre bucuria prezentului.”
”Oferiti naturii ceva[efort,meditatii.protectie,iubire]si va veti mira cint ea va va rasplati”
Un exemplu de rasplata a fost chear aseara cind cautam un loc de campare si dintr-o data in fata mea o priveliste minunata a unui lac,unde bineinteles dupa o zi de transpiratie si oboseala m-am balacit ,am spalat rufe iar dupa ce am instalat ”casa”am savurat linistea serii .–”

Voi revenii si cu fotografii.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.